Toitlustamise nädal 17.06-21.06
Esmaspäev
17.06
Teisipäev
18.06
Kolmapäev
19.06
Neljapäev
20.06
Reede
21.06
HommikusöökNeljaviljahelbepuder, kaneel suhkruga, kakaoKeedumuna, sepik juustuga, teeMannapuder, marjad, soe mahlajookNisuhelbepuder, ploomimoos, piim (koolipiim)Piima-makaronisupp, võileib singi ja marineeritud kurgiga
TerviseampsApelsinPorgand (koolipuuvili)ArbuusPaprikaPirn (koolipuuvili)
LõunasöökKana-köögiviljarisoto, hapukoore-majoneesikaste maitserohelisga, hapukurgisalat, keefir (koolipiim)Tomati-hakklihasupp, leib, rabarberikissell, kohupiimSeašnitsel, keedetud kartulid, värskekapsa-kurgisalat, piimakaste, maitsevesiKana-aedvilja püreesupp saiakrutoonidega, kakao-hapukoorekreemAhjus küpsetatud lõhe koorekastmes, keedetud kartulid, värskekapsa-kurgisalat, piim (koolipiim)
ÕhtuoodePannkoogid, maasikamoos, piim (koolipiim)Hiinakapsa-pastasalat singiga, mahlajookKaneelirull, teeAhjukartulid, värskekurgisalat, maitsevesiMaasika-jogurtismuuti, kamapallid